- Szczegóły
- Odsłony: 475
Pozdrowienia dla Europy
Następne nasze zadanie projektowe, to przygotowanie kartek z pozdrowieniami dla Europy i Europejczyków. Widokówki powinny zawierać widoki i zabytki z naszego kontynentu.
Prace uczestników projektu z różnych szkół można podziwiać tutaj:
- Szczegóły
- Odsłony: 459
Europejskie śniadanie
Co w Europie podawane jest na śniadanie? Czekamy na Wasze propozycje :-) Jesteśmy bardzo ciekawi, co jedzą na śniadanie nasi przyjaciele z pozostałych szkół, które biorą udział w projekcie.
- Szczegóły
- Odsłony: 504
Projektowa prezentacja o UE
Maj jest miesiącem poświęconym Europie i wszystkie zadania projektowe będą skupione wokół naszego kontynentu.
Na początek - prezentacja o Unii Europejskiej.
Link do edycji: link
Zapraszamy do dalszej pracy!
- Szczegóły
- Odsłony: 480
Nasi pupile
Uczniowie SP 2 kochają zwierzęta. Czworonożne, skrzydlate, futrzaste, pływające, duże i małe. Oto prezentacja z fotografiami naszych pupili.
Miłego oglądania!
- Szczegóły
- Odsłony: 456
Projektowe spotkanie online
23 kwietnia w Turcji obchodzony jest Dzień Dziecka. Z tej okazji nauczyciele i uczniowie, którzy biorą udział w projekcie eTwinning Klub Młodzieżowy "Małe rzeczy", postanowili zorganizować spotkanie on-line na platformie zoom.
Spotkanie było krótkie, ale bardzo miłe. Mogliśmy złożyć życzenia wszystkim dzieciom w Turcji, posłuchać piosenki w wykonaniu uczniów ze szkoły w Inowrocławiu oraz posłuchać w jaki sposób dzisiejszy dzień świętowany jest w Turcji.
Dziękujemy!
- Szczegóły
- Odsłony: 516
Miesiąc kwiecień powoli ma się ku końcowi, ale to nie oznacza, że nasze działania w projekcie też się kończą, wręcz przeciwnie.
Oto album zwierząt i roślin chronionych zarówno w Polsce jak i u naszych przyjaciół ze szkół partnerskich
Szczególnie w miesiącu kwietniu pamiętamy o naszej planecie. W tym czasie propagowane są liczne akcje proekologiczne. My również nie zapominamy o naszym środowisku. Oszczędzamy energię, wodę oraz tworzymy przydomowe ogródki.
Na koniec naszych działań w kwietniu napisaliśmy piosenkę o ochronie naszej Planety, a jak wiemy piosenka jest dobra na wszystko!
- Szczegóły
- Odsłony: 451
Kwiecień - Miesiąc poświęcony naszej planecie
W kwietniu zadania projektu poświęcone będą Ziemi i jej ochronie.
Powstaje projektowy album z chronionymi zwierzętami i roślinami. Dodatkowo uczniowie sadzą i sieją rośliny oraz robią lampiony, aby oszczędzać energię elektryczną. Powstają plakaty o ochronie natury, oszczędzaniu wody oraz prezentacje o walorach zdrowotnych drzew. A na koniec - piosenka o ochronie naszej planety!
W planach również spotkanie online z uczniami z innych szkół projektowych - czekamy niecierpliwie, aby poznać naszych kolegów i koleżanki.
Dużo się dzieje! Relacja zdjęciowa już wkrótce :-)
Zapraszamy!
- Szczegóły
- Odsłony: 506
WIOSNA!
Od tygodnia mamy wiosnę :-) na potrzeby projektu powstała tablica z pierwszymi oznakami wiosny, które wypatrzyli nasi uczniowie.
Oto link do naszych zdjęć: kliknij
- Szczegóły
- Odsłony: 498
Kucharska książka projektu
Ze wszystkich propozycji, które były przedstawione przez uczestników projektu, wybrano kilka przepisów i powstała książka kucharska projektu.
Zapraszam do zapoznania się z przepisami :-) Bon appetit!
- Szczegóły
- Odsłony: 531
Zdrowe wiosenne potrawy
Kolejne marcowe zadanie to stworzenie zestawu zdrowych, kolorowych, wiosennych potraw.
Oto propozycja uczniów SP 2: link
Smacznego!
- Szczegóły
- Odsłony: 440
Projektowy Dzień Kobiet
Pierwsze zadanie projektowe na marzec to stworzenie kartki z życzeniami na Dzień Kobiet.
Oto nasze propozycje:
- Szczegóły
- Odsłony: 547
Bezpieczeństwo w Internecie
Oto kolejne wspólne dzieło uczestników projektu - ebook "Jak bezpiecznie korzystać z Internetu?"
- Szczegóły
- Odsłony: 481
9. lutego obchodziliśmy . Wspólnie z naszymi partnerami projektu przypomnieliśmy sobie zasady bezpiecznego korzystana z Internetu. Ponadto ustawiczne promujemy pozytywne wykorzystanie Internetu. Uczniowie za pomocą różnych aplikacji stworzyli plakaty, na których pokazali w jaki sposób korzystają z Internetu w czasie wolnym, ale również chcieli podkreślić, iż lubią być „off-line”, prezentując wszelkie aktywności bez dostępu do Internetu.
https://padlet.com/m_haymana1/youthclubcomp
Jak wiadomo nie od dziś, iż muzyka łagodzi obyczaje, dlatego wspólnie stworzyliśmy playlistę utworów młodzieżowych.
https://docs.google.com/presentation/d/1KX6jkIUOAWAnk1mWFOrgqD8aJNjYbaVmzOAkP3WSaJE/edit#slide=id.p
- Szczegóły
- Odsłony: 479
Bezpieczne zabawy zimowe
Wspólnie z pozostałymi szkołami opracowaliśmy zestawienie zasad bezpieczeństwa w trakcie zabaw zimowych.
How to play safely in winter?
- Szczegóły
- Odsłony: 500
Zimowy słownik
Jednym z pierwszych zadań projektowych było utworzenie zimowego słownika. Każda szkoła proponowała swoje słowa związane z zimą, a później powstał wspólny słownik projektowy.
Oto nasza praca: link
A tu ostateczna wersja słownika:
- Szczegóły
- Odsłony: 457
Netykieta projektowa
Na początku pracy trzeba określić zasady, którymi będziemy się kierować w trakcie naszego projektu.
- Szczegóły
- Odsłony: 515
Nasza wizytówka
Oto tablica z naszymi zainteresowaniami: link
Nasi koledzy i koleżanki mogą się dowiedzieć, co nas interesuje i co lubimy.
- Szczegóły
- Odsłony: 431
Mapa szkół biorących udział w projekcie
W projekcie biorą udział szkoły z całej Europy, współpraca zapowiada się wspaniale i interesująco!
- Szczegóły
- Odsłony: 421
Projekt "Klub młodzieżowy "MAŁE RZECZY" - aktywnie i twórczo"
Projekt jest adresowany do młodzieży szkoły podstawowej oraz do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Bierze w nim udział ponad 20 szkół z Polski, Turcji, Gruzji, Chorwacji, Macedonii i Armenii.
Istotą projektu jest rozwój zainteresowań( muzycznych i plastycznych), edukacyjnych, prozdrowotnych i społecznych. Projekt zakłada multidyscyplinarność dziedzin, dlatego może być realizowany na kilku przedmiotach lub w ramach zajęć pozalekcyjnych.
Cele:
- rozwój umiejętności edukacyjnych z zakresu matematyki, przyrody i języka polskiego
- rozwój zainteresowań w zakresie muzyki i plastyki
- kształtowanie postawy prozdrowotnej
- kształtowanie pożądanych postaw i umiejętności społecznych
- doskonalenie umiejętności językowych
- poznanie i wykorzystanie technologii TIK
- doskonalenie umiejętności samodzielnego poszukiwania wiedzy z różnych źródeł.
- integracja oraz doskonalenie umiejętności współpracy w grupie
- kształtowanie odpowiedzialności za powierzone zadania
- doskonalenie umiejętności planowania i organizowania własnej pracy
- rozwijanie kreatywności podczas wykonywania wyrobów związanych z projektem
- umiejętność dzielenia się wypracowanymi materiałami
koordynatorzy: Joanna Cesarz, Justyna Chudy