- Szczegóły
- Odsłony: 470
Krajowa Odznaka Jakości jest nasza :-)
Drodzy Uczniowie, nasz projekt został nagrodzony Krajową Odznaką Jakości! Taką odznakę dostają tylko wybrane projekty, które spełniają szereg wymagań określonych przez Centralne Biuro eTwinning - muszą być kreatywne, innowacyjne, ukazywać współpracę oraz wykorzystywać nowoczesne technologie.
Dzięki Wam ten projekt spełnił te wszystkie wymagania!
SERDECZNIE WAM DZIĘKUJĘ ZA ZAANGAŻOWANIE :-)
- Szczegóły
- Odsłony: 546
Ankieta ewaluacyjna
Drodzy Uczniowie, nasz projekt powoli zmierza do końca. Trzeba podsumować nasze działania, zastanowić się co było dobre, a co można było pominąć.
Bardzo proszę, abyście wypełnili króciuteńką ankietę dotyczącą tego projektu.
Dziękuję!
- Szczegóły
- Odsłony: 492
Nowe zadania projektowe
Oto nowe, zdalne zadania projektowe dla Was:
Powiedzenia i przysłowia z pieniędzmi
Powodzenia!
- Szczegóły
- Odsłony: 481
Coś dla rozrywki
Drodzy Uczniowie, oto lista linków do gier, które dotyczą pieniędzy. Mam nadzieję, że Wam przypadną do gustu:
wykreślanka - Pospolite nazwy pieniędzy
- Szczegóły
- Odsłony: 510
Projektowa mennica
Chcieliście kiedyś być autorami swoich właśnych środków płatniczych? Teraz możecie! Na nowej tablicy padlet możecie umieścić swoje propozycje :-)
Udanej zabawy!
Oto link: Projektowa mennica - link
- Szczegóły
- Odsłony: 519
Logo projektu
Powstała tablica padlet z propozycjami logo projektu. Autorami są uczniowie ze wszystkich szkół biorących udział w naszej przygodzie.
- Szczegóły
- Odsłony: 492
Zbiór zadań z pieniędzmi
Uczniowie ze szkół biorących udział w projekcie układają zadania tekstowe z obliczeniami pieniężnymi.
Zapraszamy do zapoznania się ze zbiorem: link
- Szczegóły
- Odsłony: 524
Oś czasu
Powstaje właśnie projektowa oś czasu, która przedstawia historię środków płatniczych od czasów prehistorycznych, do teraźniejszości.
Rozwój pracy możemy śledzić klikając w link: link
- Szczegóły
- Odsłony: 541
Banknoty projektowe
Zapraszamy do tworzenia nowego, projektowego albumu. Tym razem są to banknoty z twarzami uczestników projektu.
Album dostępny pod linkiem: album
Program, w którym tworzymy spersonalizowane banknoty: kliknij tutaj :-)
Udanej zabawy!
- Szczegóły
- Odsłony: 519
Album z monetami i banknotami
Naszym kolejnym, po netykiecie, zadaniem projektowym jest stworzenie albumu z banknotami i monetami ze wszystkich stron świata.
Proszę wklejać swoje zdjęcia, lub wysyłać je do mnie poprzez Messengera lub mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Album dostępny jest pod linkiem: kliknij
- Szczegóły
- Odsłony: 549
Netykieta projektu
Zapraszam do tworzenia naszej wspólnej netykiety. Określamy w niej zasady naszej pracy w projekcie, ale pamiętajmy, że te same zasady obowiązują również w każdym naszym działaniu w Internecie.
Link do netykiety: kliknij tutaj :-)
- Szczegóły
- Odsłony: 479
Nowy projekt matematyczny nosi tytuł “Pokaż, co masz w portfelu”. W tym momencie bierze w nim udział 7 szkół z różnych części Polski. (min. Radomsko, Piotrków Trybunalski, Kłodzko, Olsztyn).
W trakcie trwania projektu uczniowie będą doskonalić umiejętność wykonywania obliczeń na pieniądzach, poznają podstawowe fakty z historii środków płatniczych.
CELE
1. Doskonalenie umiejętności rachunkowych.
2. Poznanie podstawowych faktów z historii pieniędzy i innych środków płatniczych.
3. Rozwijanie i rozbudzanie wyobraźni uczniów.
4. Doskonalenie umiejętności manualnych.
5. Poszukiwanie informacji w różnych źródłach.
6. Poszerzenie wiedzy i umiejętności uczniów z matematyki oraz domowej ekonomii.
7. Doskonalenie umiejętności współpracy w grupie.
POSTĘP DZIAŁAŃ
1. Zapoznanie szkół biorących udział w projekcie.
2. Wspólne opracowanie zasad netykiety.
3. Historia środków płatniczych (oś czasu).
4. Galeria monet i banknotów polskich i zagranicznych.
5. Pieniądze w sztuce, filmie, powiedzeniach i przysłowiach.
6. Ebook o pieniądzach.
7. Projektowanie własnego banknotu lub monety.
8. Zbiór zadań z pieniędzmi, zakupami, walutami itp.
9. Zagadki, quizy, gry.
10. Projektowy kalendarz na rok 2021.
11. Podsumowanie i ewaluacja.
SPODZIEWANE REZULTATY
1. Wymiana doświadczeń między nauczycielami.
2. Przyrost wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie matematyki oraz domowej ekonomii.
3. Stworzenie wspólnych albumów i relacji na platformie Twin Space.
4. Promocja szkół biorących udział w projekcie.
Zapraszam serdecznie!
koordynator: Justyna Chudy