!!! KODUJEMY !!!

Zachęcam wszystkich uczniów do samodzielnej nauki progrmowania.

         Nowe technologie i nowoczesne umiejętności muszą wkroczyć do naszych szkół – bez tego nasze dzieci nie poradzą sobie w niezwykle dynamicznie rozwijającym się współczesnym świecie. Nauka programowania poprzez zabawę umożliwia tworzenie czegoś nowego. Dla rodziców nowe technologie bywają problemem, warto o pomoc w ich poznawaniu poprosić dzieci i razem uczyć się świadomie z nich korzystać.

Strony do wykorzystania do nauki kodowania:

http://mistrzowiekodowania.pl/

https://lightbot.com/

https://www.allcancode.com/web

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tip_bar=home

https://code.org/

 

Podczas zajęć korzystamy ze stony GODZINY KODOWANIA

kodujemy

 

kolkoinf

W roku szkolnym 2016/2017 zajęcia kółka informatycznego odbywają się:

co 2 tygodnie   na 6 godz. lekcyjnej (klasy I-III), 

                       na 7 godz. lekcyjnej (klasy IV-VI)


certyfikat2

certyfikat1

 

Konkurs

tiktak

Kółko komputerowe dla klas młodszych odbywa się w poniedziałki na 7 godz. lekcyjnej.

Uczestnicy kółka

1. Daniel Oleszczuk

2. Karen Gibałka

3. Mikołaj Góral

4. Bartek Muszyński

5. Bartek Smugała

6. Tomek Ryszka

7. Kamil Szymkowski

8. Kuba Drukała

9.Marcel Gala.

 

Kodu Game LabKodu Game Lab to bez wątpienia jedno z najlepszych narzędzi do tworzenia efektownych gier 3D, które uruchomić można na komputerze lub konsoli Xbox. Nie wymaga ono od użytkownika jakiejkolwiek wiedzy programistycznej, czy też wykorzystania skomplikowanych bibliotek graficznych, a całość obsługiwana może być jedynie przy użyciu myszki.

TWÓRZ, GRAJ, DZIEL SIĘ GRAMI I UCZ SIĘ

https://www.zondle.com

Darmowy program graficzny do tworzenia GIFów i nie tylko.

STRONA PROGRAMU - pobierz

NFORMATYCZNE

XVI  KONKURS   GRAFIKI   KOMPUTEROWEJ

 Organizatorzy:

Szkoła Podstawowa nr 10 i Urząd Miejski w Będzinie

Organizatorzy konkursu zapraszają przedszkolaków i uczniów klas 0-6 szkół podstawowych do wzięcia udziału w szesnastej edycji Ogólnopolskiego Konkursu Grafiki Komputerowej „Malowanie na ekranie”

Konkurs obejmuje następujące kategorie wiekowe:

  • >Przedszkola i klasy ,,0”
  • >Klasy 1 – 3
  • >Klasy 4 – 6

Temat konkursu:      

,,Miasto w oczach dziecka”.

Posługując się techniką komputerową namaluj najpiękniejsze miejsce w twoim mieście.

Warunki konkursu:

  • >Prace należy wykonać w programie Paint na komputerze PC
  • >Prace należy wydrukować na papierze formatu A4
  • >Do pracy należy dołączyć płytę CD-ROM z pracą lub pracami opisaną adresem przedszkola, szkoły 
    i nazwiskiem ucznia.

PRACE ODDAJEMY do 8.04.2014 r. do nauczyciela informatyki -Pawła Korusiewicza

Copyright © 2025 Szkoła Podstawowa nr 2 w Siewierzu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.
Friday the 19th. Siewierz